miercuri, 21 aprilie 2010

Despre opozitie si ...nu numai

Salutare,

Este o alta zi cu soare pentru Romania. Oare iesim din nou din recesiune ca in declaratia Capitanului de pe 10 noiembrie de la TVR?
Ma incearca o senzatie ciudata si anume faptul ca de cand cu criza asta, parca nici vara nu mai vine. S-o fi gandit ca oricum degeaba vine pt ca si-asa nu avem turism in minunata tarisoara...pardon" Land of choice".
Si-acum sa trecem la lucruri mai serioase:
Aveti senzatia ca exista opozitie in Romania? Mie nu mi se pare si am sa va explic de ce: opozitia foloseste Motiunea de Cenzura la fel cum guvernul foloseste Ordonanta de Guvern. Mai stiu si altceva baietii astia? Hai sa fim un pic originali. Pe Crin Antonescu nu l-am mai vazut la TV de vreo 3 saptamani- 1 luna, iar "Micul Titulescu" Ponta inca nu are "voce" sa faca sa tresalte masele. Asa ca ne aflam in situatia in care gasca portocalie conduce tot, fara prea mare stres din partea celorlalte partide.
Ce ne facem?
Sindicatele se lauda cu greve peste tot in tara, dar atat... Liderii de sindicat sunt tot oamenii lor, iar ce fac ei este pentru Pulime, sa vada Pulimea ca sunt nemultumiri in tara. Totul in Romania este de fatada. M-am saturat...Romania nu a fost in stare sa organizeze o rapire in Irak ca lumea si liderii de sindicat se lauda ca pot organiza greve la nivel national. Sa ne lase...
Cm ar fi sa avem in Romania urmatoarele:
1. Un Prim Ministru care a facut performanta in privat si care intelege economia la nivel macro, care intelege de ce BNR trebuie sa ia o anumita masura, care poate fi capabil sa performeze alaturi de echipa sa.
2. Un Parlament care sa nu fie preocupat doar de jocurile politice si care sa promulge mai mult de 3 legi intr-un an. Pana la urma parlamentarii sunt alesi de noi si ei ar trebui sa ne reprezinte, nu?
3. Un Ministru de Externe cu coloana vertebrala si care poate lua pozitie in fata atacurilor altor state la cetatenii romani( indiferent de etnia lor). Pana la urma statul trebuie sa-si apere cetatenii, nu? M-am saturat sa merg in alte state si sa-mi fie rusine sa spun ca sunt din Romania. M-am saturat ca la Nadlac, vamesii unguri sa-mi dea jos bagajele de fiecare data cand ies cu masina din tara, m-am saturat sa intru intr-un magazin din Italia, Franta, Germania, Spania, iar vanzatoarele sa ma fileze mai ceva ca Securitatea.
4. Un Ministru al Tineretului si Sportului care sa creeze conditii pentru marea performanta( sali de sport, promovare a evenimentelor sportive etc).
5. Un Ministru al Turismului care sa faca si altceva decat sa apara la TV.
6. Un Ministru al Finantelor care sa gandeasca masurile pe termen mediu si lung si nu doar pe termen scurt.
7. Un Ministru al Justitiei care sa faca Justitia sa fie respectata.
8. Un Ministru al Transporturilor care sa si construiasca mai mult de 200 km de autostrada in 20 de ani.

Ar fi utopic, stiu...
Insa, un singur lucru nu-mi poate lua nimeni. "Speranta".
Speranta ca, intr-o buna zi va exista un candidat la cea mai inalta functie in stat, care sa-mi poata da inapoi lucrul cel mai de pret pe care mi l-au luat, si anume "Mandria de a fi roman".
Avem un exemplu: Polonia, o tara greu incercata, insa in acelasi timp o tara care a stiut sa spuna NU unor masuri care lezau poporul polonez si interesul national si, culmea, au avut crestere economica in plina criza." Crestere economica pozitiva..." Pentru acest lucru, am un singur cuvant: RESPECT.

1roman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu