miercuri, 5 mai 2010

Despre...mandria de tara!!!

Salutare,

In primul rand, as vrea sa-mi cer scuze cititorilor acestui blog pentru faptul ca am nu am mai scris de ceva timp, insa am fost cuprins de neputinta faptului ca nu putem schimba nimic in aceasta tara denumita "tara mea", o tara in care politicienii ne cer sa-i credem pe cuvant doar pentru ca sunt romani.
Inainte de toate, va invit sa facem o analiza scurta:
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca aici s-a inventat insulina
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca aici s-a inventat avionul cu reactie
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca un alt roman a inventat modalitatea de a fora la adancimi mai mari de 2000m
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca aceasta tara i-a dat pe Brancusi, Enescu, Eminescu si multi altii
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca si Nadia, Hagi si Nastase sunt romani
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca avem fetele de la Oltchim calificate in Finala Ligii Campionilor
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca Bute este campion mondial si la sfarsitul meciului ridica steagul tarii mele
- sunt mandru ca sunt roman pentru ca nationala de gimnastica a castigat o medalie de aur la Campionatele Europene

Voi continua analiza cu motivele care ma fac sa- mi doresc sa renunt la cetatenie:
- sloganul: "Stima noastra si mandria, Basescu e Romania!!!"
- manelele
- kilogramele de aur purtate de burtosi cu ceafa lata
- boc cel mic
- ministra blonda
- supervladescu
- funeriu
- ministrul agriculturii "oricare ar fi el"
- videanu, blaga, berceanu- la pachet (si la Parchet in scurt timp)
- predoiu- apropo, voi l-ati mai vazut?????????
- oprea si gasca lui de independenti
- masurile anticriza
- "scoala romaneasca scoate tampiti"- citat din Capitan
- " 40% din diagnosticele date de doctorii romani sunt gresite"- citat din Capitan
- " Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!"- citat din Capitan
- tanc vs avion
- motoare electrice ... si lista poate continua

Stimati Conducatori in frunte cu Capitanul,

Va anunt pe aceasta cale ca ati reusit! Ati reusit sa ma faceti sa-mi fie rusine ca sunt roman in acest an de gratie 2010, ati reusit sa ma faceti sa-mi doresc sa emigrez, ati reusit sa ma faceti ma simt neputincios in "tara mea", in care, cica, avem democratie, Constitutie si legi care se respecta. Ei bine, pentru aceste lucuri va urasc...
Suntem un stat dictatorial, in care opozitia este impotenta!!! Si nu pentru ca acest brav Conducator o interzice, ci pentru ca este incapabila si inapta. Nu mai pot cu portocalii, galbenii, rosii si, mai nou, iar cu rosii( a se intelege UNPR).

Domnilor,

Va acuz de:
- subminare a puterii de stat
- subminare a economiei nationale
- crime impotriva poporului roman (ca sa nu-i spun genocid)

Va suna cunoscute aceste acuze???? Sunt capetele de acuzare formulate de Procuror in procesul Ceausestilor. Credeti ca vi se potrivesc???? Retoric, desigur.

Va acord sansa de a renunta la cetatenia romana... si de a lasa o echipa de profesionisti sa ne scoata din criza. Am o propunere- cei 150 de tineri scoliti cu burse platite de statul Roman la prestigioase Universitati in afara tarii. Au intre 23 si 28 ani si sunt apolitici. Sunt cei care au contract cu noi, romanii, si pe care voi nu-i lasati sa se angajeze in ministere pentru ca sunt mult prea calificati... Au un mare defect: nu stiu sa fure!!!

Nimeni, dar nimeni, nu are dreptul sa-mi ia mandria de a fi roman!!!
Nimeni, dar nimeni, nu are dreptul sa-mi incalce drepturile doar pentru faptul ca este intr-o anumita functie, numit politic, evident.

Acestea fiind spuse,prieteni, tin sa va anunt ca am luat o hotarare!!!
Intru in albia de porci si mor cu ei de gat!!! Sunt mai motivat ca niciodata. Ma voi implica in viata politica initial ca independent( pentru ca sunt singur) si apoi voi incerca sa creez un partid ca alternativa a ceea ce avem acum.
Suntem vreo 6 milioane care nu am fost la vot, scarbiti de ceea ce s-a intamplat in ultimii 20 ani.

Va promit ca voi fi:
- roman
- un bun profesionist
- orientat spre rezultat

Ce nu voi fi:
- prezent la OTV in emisiuni cu dedicatie
- prezent la petreeri cu Bercea Mondialu'
- hot
- tradator de tara
- mincinos

M-am saturat sa stau deoparte si sa comentez.
Este timpul sa fac ceva. Sunt convins ca suntem multi cei carora ne-a ajuns cutitul la os, iar eu nu mai suport sa-i ascult pe nesimtitii astia, sa astept sa-mi creasca TVA-ul si impozitul pe profit, udrea sa-si mai ia un credit de 3 milioane de euro iar berceanu sa iasa sa-mi spuna ca e nasol ca am ajuns in situatia asta...

E timpul ca politicienii sa raspunda in fata opiniei publice.
E momentul sa avem mandrie!!!
E momentul sa ne mobilizam si sa iesim in strada!!!


1roman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu